Педагогічний фотоколаж
Мої враження
07.02.2018 року ми відвідали студію анімаційних фільмів "Веснянка".
В малих групах спробували долучитися до створення оригінальних мультиплікаційних фільмів.В результаті творчої роботи створено медіапродукт
"Кіт - хвалько"Враження неперевершені!!!
Мій щоденник
Розробили та захистили план заходу по переглянутому
анімаційному фільму "Голубая пирамидка" за твором Рея Бредбері
Ментальна карта "Мій медіапростір"
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕДІАЗАСОБІВ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ У статті наведено приклади різноманітних класифікацій медіа для ефек- тивності організації освітнього процесу.
Висвітлено класифікації для зруч- ності вибору медіазасобів у процесі навчання іноземних мов в початковій школі. Запропоновано та проаналізовано класифікацію способів застосу- вання медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів. Ключові слова: медіазасіб, початкова школа, класифікація, засіб навчання, іноземні мови. Постановка проблеми. Модернізація освіти України на сучасно- му етапі розвитку країни викликає багато дискусій серед науковців та освітян. У зв’язку з тим, що українська держава обрала напрям інтегра- 144 Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи ції до Європейської спільноти, постало гостре питання пошуку шляхів удосконалення змісту освіти та прирівнювання його довропейських стандартів. Виховання мобільної, самостійної, креативної, готової до міжкультурного спілкування особистості — пріоритетне завдання держави. Оновлення змісту освіти потребує пошуку нових сучасних методів, форм організації роботи та засобів навчання, які б відповідали потребам та інтересам юнацтва та суспільства в лому. Засоби масо- вої комунікації вже давно стали провідним джерелом отримання знань сучасної молоді, тому безперечна необхідність їх застосування у пе- дагогічній діяльності освітян, зокрема вчителів початкової школи на уроках іноземних мов, адже початковий етап навчання іноземних мов закладає базу для подальшого формування іншомовного спілкуван- ня сучасної особистості, а медіазасоби вирізняються своєю унікальні- стю та ефективністю у процесі навчання молодших школярів інозем- них мов.
Немає коментарів:
Дописати коментар