середа, 31 січня 2018 р.

Медіадидактика



Педагогічний  фотоколаж



Мої  враження
07.02.2018 року   ми  відвідали  студію анімаційних  фільмів "Веснянка".
В  малих  групах  спробували   долучитися до  створення  оригінальних  мультиплікаційних  фільмів.В  результаті  творчої  роботи  створено  медіапродукт
   "Кіт - хвалько"Враження  неперевершені!!!

 





Мій щоденник
Розробили та захистили план заходу по переглянутому 
анімаційному фільму "Голубая пирамидка" за твором Рея Бредбері

  





Ментальна карта "Мій медіапростір"


  

  КЛАСИФІКАЦІЯ МЕДІАЗАСОБІВ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ У статті наведено приклади різноманітних класифікацій медіа для ефек- тивності організації освітнього процесу.

Висвітлено класифікації для зруч- ності вибору медіазасобів у процесі навчання іноземних мов в початковій школі. Запропоновано та проаналізовано класифікацію способів застосу- вання медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів. Ключові слова: медіазасіб, початкова школа, класифікація, засіб навчання, іноземні мови. Постановка проблеми. Модернізація освіти України на сучасно- му етапі розвитку країни викликає багато дискусій серед науковців та освітян. У зв’язку з тим, що українська держава обрала напрям інтегра- 144 Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи ції до Європейської спільноти, постало гостре питання пошуку шляхів удосконалення змісту освіти та прирівнювання його довропейських стандартів. Виховання мобільної, самостійної, креативної, готової до міжкультурного спілкування особистості — пріоритетне завдання держави. Оновлення змісту освіти потребує пошуку нових сучасних методів, форм організації роботи та засобів навчання, які б відповідали потребам та інтересам юнацтва та суспільства в лому. Засоби масо- вої комунікації вже давно стали провідним джерелом отримання знань сучасної молоді, тому безперечна необхідність їх застосування у пе- дагогічній діяльності освітян, зокрема вчителів початкової школи на уроках іноземних мов, адже початковий етап навчання іноземних мов закладає базу для подальшого формування іншомовного спілкуван- ня сучасної особистості, а медіазасоби вирізняються своєю унікальні- стю та ефективністю у процесі навчання молодших школярів інозем- них мов.

Немає коментарів:

Дописати коментар